Avatar

Retningslinjer for brug af forum, private salgs annncer.

af Futfar, Kajerød, 7/6 2018, 17:55 (2122 dage siden) @ Steff

Hej Steff.

Det korte svar fra mig ville være: Godt brølt Løve! Men det er måske ikke alle læsere af forum, der kender dette udtryk, og forstår den dybere mening med dette :-P.

Derfor, lidt mere "lyd" på budskabet fra min side af bordet..
Salgsannoncer - i det sete omfang - finder jeg også må tilhøre andre fora end dette. Enkelte beskeder om at man har dette og hint til salg, finder jeg er helt OK, men alting med måde ;-).

Menings-/erfarings udvekslinger - helt uden nogensomhelst politiske budskaber - anser jeg for at burde nyde fremme i et forum som dette, så længe der anvendes et høvisk sprog, samt udvisning af almen dannelse i samme..

Jeg har ikke nogen smartphone, i-phone eller tilsvarende, og jeg færdes aldrig på fjæsbog, piphans eller andre - i mine øjne - obskure fora, men det er mig ikke ubekendt, at det åbenbart er helt normalt på visse fora, at tilsvine enhver der ikke lige har den samme mening som en selv. Og jeg har da også set masser af eksempler på sprogbrug der trodser enhver beskrivelse, hvis man ellers er i besiddelse af en vis dannelse, og ikke tror at PLI er en underafdeling af PLO. (PLO er på verdensplan vedtaget, en terror organisation, så min brug af betegnelsen må siges at være salonfæhig).

Naturligvis er webmaster og moderatorer suverænt bestemmende hvad der må skrives på forum, men efter min mening nærmer det sig censur at fjerne indlæg der ikke overtræder ovennævnte regler om sprog mv.

--
Med venlig hilsen
Futfar.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Jernbanebøger

På nattog med de sorte mænd

På nattog med de sorte mænd
Pris 251 kr.

Læs mere

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak