Avatar

Næppe

af Futfar, Kajerød, 22/4 2017, 17:46 (2561 dage siden) @ Bent Larsen

En gang i starten af 70'erne var der en populær Britisk Popgruppe, som havde et hit med nummeret: Rumors, Gossips Words Untrue. Det var The Swingin' Blue Jeans.

Oversat betyder det: Rygter, Sladder, Usandheder. Og - for mig at se - er det det der er fuld gang i her på forum. Jeg har aldrig været på fjæsbog, piphans eller andre lignende såkaldte "sociale medier", og jeg er næppe den eneste her på forum, der frasiger sig disse fora. Derfor kan det undre mig en del, at visse brugere af dette forum, gentagne gange linker til omtalte fora, for hvis man har et budskab man gerne vil delagtiggøre andre brugere i - i dette velfungerende, forholdsvis rimeligt afgrænsede faglige forum - hvorfor så linke til fora som ovenfor nævnte? De seneste indlæg der omhandler 3 forhandlere, som der tilsyneladende er problemer med, men hvorfor ikke melde helt klart ud om hvem det drejer sig om? Med mindre - selvfølgelig - det ikke har noget som helst på sig?
Nogen synes at vide noget, andre hopper med på bølgen, uden at vide noget som helst, for det er spændende at kunne sætte lidt rygter i gang, og udtrykket "hestens mule", synes at lide under en ufortjent devaluering, set i min optik.

At "hænge en forhandler ud", er naturligvis en alvorlig sag, og inden man publicerer et sådant udsagn, skal der selvfølgelig være "pant for kalvekødet". Men man har jo lov til at berette på forum om de oplevelser man har/har haft hos en forhandler, men det kræver jo så at det er sandheden, og hele sandheden, der beskrives!

Det var bare det jeg ville sige...

--
Med venlig hilsen
Futfar.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak