Avatar

Ckm fra A.C.M.E. Interiør og lidt OT

af Futfar, Kajerød, 4/5 2017, 17:23 (2548 dage siden) @ Flemming Søeborg

Tak til Futfar for den herlige beskrivelse af dette fænomen, der vel kan sidestilles med moderne markedsgøgl - helt i Erik Clausensk ånd (ironi kan forekomme)! I øvrigt skal jeg beklage, at jeg først nu har haft tid til at se alle kommentarerne - jeg burde nok have brugt en Time Manager til at få bedre styr på tiden...

Hæ, hæ, fint nok med din henvisning til EC. TM, var ret beset ikke "gade gøgl". Det var seriøs forretning som var en del mere profitabel, end nævnte "gøgler" kunne præstere. Ikke at forklejne EC's evner til at promovere sig selv, og hans produkter, Men det var TM langt bedre til.
Som udannet psykolog - og vistnok lidt mere uddannelse i baggagen - var han rigtig god til at forføre, den på det tidspunkt, hungrende del af befolkningen - for nyskabelser indenfor management. Og hans timing var perfekt, selvom han ret beset ikke tilføjede den eksisterende viden på området noget som helst, men han formåede at bringe sit budskab ud, så det var forståeligt for, stort set enhver. At nogen - med bare lidt kendskab til normal omgang med andre mennesker - fandt hans udsagn som værende ganske trivielle, er så den vej. Han havde jo ret i langt de fleste af sine påstande!

"Time Damager", lå jo lige til højrebenet, men et sådant prædikat, gjorde ikke indtryk på Time Manager opfinderen, han blev mangemillionær alligevel.

--
Med venlig hilsen
Futfar.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak