Avatar

Den Gordiske Knude, forløst men ikke løst.

af Futfar, Kajerød, 29/8 2015, 15:13 (3171 dage siden) @ Futfar
redigeret af Futfar, 29/8 2015, 15:18

Vel vidende, at C-sporets sporgeometri ikke har slanke dobbelte sporkrydsskifter, er det nu, den på billedet, viste sporudfletning jeg gerne ville kunne genopføre på mit igangværende banebyggeri.[image].
Trefløjede sporskifter findes jo heller ikke i slank udgave, så jeg må vel belave mig på at skulle bruge en del ressourcer på at skifte til andre hjul, der kan befare en sådan sporudfletning.[image].
Sporudfletningen er lavet så det ene tomme spor er til Y-vending af hele togstammer. Alle 4 indkørselsspor giver adgang til samtlige opstillingsspor.
Ikke korrekt, vil nærkiggere påstå, men uden for billederne, er der etableret transversaler mellem inderste og yderste tilkørselsspor. Jeg havde ikke lige de 2 manglende "englændere" den dag.

--
Med venlig hilsen
Futfar.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak