"Knæk og Væk" under MJ-arbejdet.

af cm, 9/8 2013, 14:53 (3922 dage siden) @ Jens V

Som nævnt andre steder i tråden her, så leverer F2010 reservedele. Jeg har selv fået dette bekræftet i en venlig mail. Mht "Knæk og Væk" - problemet, så fandt jeg ved et tilfælde dette to-komponent lim hos (hold fast) en PLANTESKOLE - de solgtes i hans "skrammelafdeling" sammen med fødselsdagsflag, hobbyknive, sangskjulere o.lign. Det var grundet prisen (15 kr) at jeg tog limen med. Jeg har tidligere forsøgt at lime modeltogsuheld sammen med kendte (og dyre) mærker som "Araldit" og "Lock-tide" - med varierende held. Alt efter plasttypen. Dette -på billedet viste produkt- har adhædsivkræfter af forbløffende styrke! Både "blød" og "hård" plastic kan sammenføjes - også indbyrdes - og er hærdet indenfor 2-3 timer. Jeg limede "sneskovlen" på min CRS fast - kun i to punkter og kunne efter et par timer "knalde til den" med en spændt pegefinger affyret fra min tommelfinger (som når man knipser et insekt væk fra en tallerken).
Det er pudsigt, at der ikke på indpakningen står noget om hvem der er producent - der er en vejledning på bagsiden på tysk. Den har et artikel nummer der hedder 19140. Og der er et telefonnummer 03375/56300.
Jeg var derude i går og sikrede mig et par ekstra sæt til mine to MJ-makkere.
[image]

mvh
Chr

--
[image]


Hele emnet:

 RSS Feed af emne


Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak