DMJU nyhedsbrev nr 11

af thomash, 31/3 2013, 23:02 (4045 dage siden) @ Tonny Andersen

DMJU-Nyhedsbrev er ikke noget tidsskrift i stil med "Spor & Baner og "Lokomotivet", det er et nyhedsbrev. Et hvert tidsskrift og nyhedsbrev er afhængig af informationer udefra. Man kan ikke lave det hele selv, selv om det mange gange ender med at blive resultatet. Et nyhedsbrev er kun så godt som medlemsforeningerne gør det til, og indholdet bliver ikke bedre af er fancy layout.

Hvis du refererer til mit indlæg, så efterlyser jeg på ingen måde at nyhedsbrevet skal være "fancy". Prøv og læs Steff's indlæg, han beskriver meget godt hvad det er jeg mener. :) og misforstå mig endelig ikke, jeg synes også det er et godt initiativ.

Jeg synes derimod at det er en kedelig tildens folk har, at når man kommer med kritik så får man altid (med streg under altid) smækket den sædvanlige smøre i hovedet, med at så kan man bare selv deltage og at det er frivillige der gør det. Kritik skal ikke ses som et angreb, men derimod som en hjælp eller ja en kritik så man måske kan blive bedre.

Mvh
Thomas


Hele emnet:

 RSS Feed af emne



Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak