Hobbymesse Rødovrehallen

af re20000, 20/3 2023, 20:37 (1182 dage siden) @ Morten Flindt Larsen

En messe kan for eksempel være en kirkelig ceremoni, men også et købestævne eller marked. Og så er det jo også et bespisningssted.
Synes egentlig at betegnelsen "messe" passer utrolig godt til Rødovre. Modeltoget bliver tilbedt, der er marked og bespisning.


Hvis det er noget med damplokomotiver, så er det vel en "sort messe"?

...sagde manden, der ikke har forstand på damplokomotiver..;-)


Hele emnet:

 RSS Feed af emne


Jernbanebøger

Østbanen 1879-2004

Østbanen 1879-2004
Pris 330 kr.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak