Model af Københavns hovedbanegård

af Theis Andersen @, 22/11 2022, 21:44 (518 dage siden) @ Steff

Kære Steffen

Jeg har prøvet Danmarks jernbanemuseum, de har desværre ikke nogle bygningstegninger. med hensyn til stations kontoret på KH, så har jeg selv arbejdet i et halvt år i stationservice på KH, (det var der jeg fik idéen til at bygge KH i Minecraft) og der spurgte jeg også nogle forskellige mennesker, men de vidste ikke hvor jeg kunne få fat i sådan nogle tegninger og de var ikke sikker på om jeg måtte få sådan nogle tegninger udleveret.

Men her i eftermiddags var der en her fra forummet der skrev til mig privat, at jeg skulle prøve rigsarkivet, dem har jeg så skrevet til, og de har alle de originale tegninger af alle Danmarks stationsbygninger, bygget fra 1857 til 1947, også alle de originale tegninger fra hovedbanegården. Så dem prøver jeg at kigge på

Men ellers tusind tak for din hjælp.

Theis


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak