Spor 1 model af DSB litra PJR m. fl. I 3D print.

af Steff, 25/2 2022, 13:46 (790 dage siden) @ Lindhard

Kære Lindhard

Jamen hvor det GLÆDER mig at se!! FLOTTE modeller!

Jeg kan ikke sige mig fri for - "Sturm Bricht Aus" - at det, når jeg læser og ser om 3D, mest er "de skæve" modelstørrelser, der gør sig i denne metode. H nullerne er vel fodret og har derfor nok ikke det store incitament for at udvikle i 3D, afventer DEKAS, McK, Heljan, Hobbytrade mv. og kors hvor er de flotte de nye modeller!!

Men jeg kunne da godt - hvis jeg stadig havde kørt H0 -haft en del ønsker på typisk dansk materiel i epoke III.

Det KUNNE da være morsomt - synes jeg - hvis nogen af 3D tegnerne/printerne her på siden kunne fortælle hvad de laver og hvordan og hvor og med hvad man eventuelt kan få hjælp? Det kan jo godt være det er skrevet på nogle FB grupper, men jeg og ved jeg nu - mange andre - er ikke der.

Med venlige hilsener og god weekend til alle

Steffen Dresler


Hele emnet:

 RSS Feed af emne


Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak