Spor 1 model af DSB litra PJR m. fl. I 3D print.

af Steff, 23/2 2022, 19:13 (791 dage siden) @ Bent Larsen

Kære Bent!

Ja, det kan være et problem kan jeg godt se, hvis 3D printeren ikke er interesseret i MJ eller har lyst til at tegne det du ønsker.

I spor 1 har jeg ind til nu oplevet det modsatte og deraf ideen til denne lille skriv. Nemlig at man er blevet spurgt om gode ideer til vogne eller andet.

OK, den sidste er så lidt fræk, skift til spor 1:-D , sorry!;-)

Nå, jeg håber at der ER interesse i andre størrelser. Men problemet er vel her det samme som H0 havde i 50´erne og 60´erne. Hvis man ville have noget dansk, måtte man selv gøre noget med selvbyg, cross-kitting eller hvad ved jeg. Nu er der mange muligheder end før, hvorfor måske lysten/behovet for selv at gøre noget ikke er stort.

Men det er synd med de muligheder der faktisk nu er for at få noget "dansk", hvis det er det man ønsker.

Bedste hilsener

Steff


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak