EB i model...

af Svend B J, 14/1 2021, 21:00 (1188 dage siden) @ Futfar

Jeg håber også virkelig på, at nogen kan formå DSB til at lade nr. 1.000 udsmykke flot som det er blevet sædvane i landene syd for os -


Mener du dermed at DSB's nye Litra EB skal være kørende 'reklame søjler' for Vectron i DK? I så fald, er jeg da glad for at du næppe har indflydelse på at et sådant ønske gennemføres..:-|.

I forvejen synes jeg at reklamer - på verdensplan - er gået helt amok, og jeg afskyr det af et godt hjerte.
Jeg har godt set mange af de 'reklameloks' du henviser til, i landene syd for os, og selvom en model af et lok kunne have min interesse, ville jeg ikke, endsige overveje, at anskaffe en sådan model, uanset reklamens art og omfang.
Født i DK, i første halvdel af forrige århundrede, har jeg fulgt - ikke på andet end bruger niveau - reklamens globale udvikling, og den udvikling finder jeg skræmmende, for der er jo ikke andre end forbrugeren af det reklamerede produkt, til at betale for reklamen, vel?

At S-tog har samfundsnyttige folieringer på deres SA og SE-stammer, finder jeg - naturligvis helt i orden - men hvis DSB skal være kørende reklamer for deres leverandører af loks - udover de fra fabrikken naturligt forekommende info om lokets fabriksdata - så må der vel økonomisk modregnes et vist beløb pga. reklame.

Husk lige, at alle der reklamerer, betaler med penge fra dem der køber deres produkter. Intet er gratis!!!

Filantropi = utopi...

.
Det er da egentlig ganske nydeligt:

[image]

--
Svend
[image]


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak