Avatar

EB i model...

af Futfar, Kajerød, 10/1 2021, 15:50 (1195 dage siden) @ Nordexpress

Spændende om en eller flere af industri-serie-modellerne får DSBs unikke ekstra håndtag på førerrumsdørene med!

Ja nu må vi så se...
Men hvad angår håndgreb, er der noget der undrer mig en del.
Normalt er håndgreb ved døren til førerrum fremstillet af 'rundjern' - eller hvilket materiale der så er anvendt - men på samtlige fotos jeg har set - synes disse nu at være fremstillet af 'fladjern', hvilket umiddelbart forekommer mig at være en 'ubehagelig' løsning, idet et håndgreb "plejer at være rundt".
Skal man entre et lok der holder ved perron, er ubehaget til at overse, men skal man ude på en strækning udføre samme 'ombordstigning', er der ganske langt op til nederste trin, og derfra videre til arbejdspladsen.
Er det mig der er helt galt på den, eller hur?

--
Med venlig hilsen
Futfar.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak