"Banen" åbner online!!

af Steff, 11/3 2012, 11:01 (4423 dage siden) @ Claus E. Hansen

Kære alle!

Jeg tror nu nok at Banens død:-( indledningsvis var spået for tidligt og heldigvis for det. Det er jo et supergodt supplement til eksisterende udgivelser, trykte som på nettet.
Jeg fik idag den 11 MAR 2012 mail fra den ”Gamle Redacteur” med lidt løst og fast om, hvad bl.a. er sket de sidste mange måneder. Årsagen er jo desværre, at alderen trykker med deraf kommende følger. Resultat; drosle ned på arbejdstempoet og ikke mindst passe på sig selv. Efterfølgende var der så problemer med en eventuel videreførelse, ved en overtagelse af Banen i den værende form. Sidst ønskede den normale ”medredaktør” så selv at starte et nyt blad op. Derfor kunne Banen i sin oprindelige form ikke fortsætte.
Den gamle redaktør skriver (forkortet af undertegnede):
”… jeg begynder forfra igen, banen on linebanens hjemmeside hvis der er nogen, der endnu gider læse mine udgydelser. Banen fortsætter altså på nettet, gratis og uden annoncer, for som journalist kan jeg simpelt hen ikke lade nyhederne gå min næse forbi. Det er måske bare sidste kramptrækninger fra en gammel jernbanetosse, men hvad skal jeg ellers tage mig til? Kig på www.banen.dk så vil du se, hvad jeg mener. Det opdateres først på ugen. Og så fremdeles… hvis jeg ikke løber tør for stof”.
Altså, BANEN er ikke død, men fortsætter i tidens ånd BANEN ON LINE og GRATIS. Og det sidste kan jo betyde noget i disse krisetider, at man ikke nødvendigvis behøver at ny investerer!!
Så der er jo kun en ting at gøre, og det er at ønske den gamle redaktør en fortsat god helbredelse og god vind med BANEN on-line.:-)


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak