"Banen" lukker og slukker .... men er der andre???

af UTJ, 22/12 2011, 13:40 (4509 dage siden) @ Tommy Nilsson

Jeg er helt enig med dig. Modeljernbane er noget flygtigt, som ikke har den samme relavans år frem i tiden, medmindre man dyrker modelbanefabrikationens historie. Men tekst læses bedst på papir, selv om jeg er helt med på at elektroniske bøger mv. har en meget stor force. Selv jeg ynder at bruge tiden i flyveren til at enten skrive tekst selv eller læse hvad andre har skrevet. Og er er det unægteligt meget lettere at sidde med et elektronisk apparat end famle rundt med alle de mange stykker papir, bøger mv. Men i sofaen - der foretrækker jeg stadig papiret og en velkomponeret bog med pænt layout er stadig en nydelse.

Blade har den fordel for branchen at alle kan være med - nogle henter det endda stadig i deres lokale outlet, sikkert for at have en undskyldning for en snak og en kop kaffe. Modeljernbane er jo i den grad en social sport for mænd, der godt kan lide at fantasere og skabe deres egen verden, uanset om de evner det eller ej. Tilmed en dyr sport. Men de danske blade har altså ikke haft en tilstrækkelig god billedside - sporten er i den grad visuel. Uskarpe modelfotos i fugleperspektiv af halvdårligt håndværk inspirerer ikke ligefrem.........


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak