MCK MX ved at dukke op, brok!

af Løgposen, 7/12 2018, 11:40 (1966 dage siden) @ Steff

Hej Steffen

Må jeg være fri, jeg er aldeles ikke anonym - det er simpelthen ikke muligt for mig.

I øvrigt, så er jeg beæret over at vække din interesse for mit indlæg. Jeg har endda læst hvad du skriver, denne gang er dit indlæg forholdsvis kort og jeg har indtrykket af at denne gang er der ikke gået helt taste-dirre i den. Det sætter jeg pris på, for den berømte sætning: "folk er ligeglade med fakta, de vil bare gerne høre nogle snakke" - kan efter min overbevisning ikke direkte overføres til "folk vil bare gerne læse noget".

Men nok om det... McK MX:

Mine udtalelser er alene bareseret på de få billeder af modellen der ligger rundt på nettet, sammenholdt med fotografier - altså det rent visuelle indtryk. Jeg kommer ikke til at lave et måleskema til dig, det behov mener jeg ikke jeg skal opfylde for dig, ligesom ved fx "Das M word" Cl-vogne, hvor jeg heller ikke lavede sådan et måleskema...
De ting jeg mener optisk ser forkert ud vil jeg så tilgengæld holde for mig selv nu.
Men det skal du ikke være skuffet over, for lige om ikke ret længe så kommer den i AC-udgaven, og du kan ligesom jeg glæde dig til at læse de mange indlæg der kommer til den tid, med hovedvægt på hvorfor den ikke er 50 år bagud-kompatibel og den ikke henvender sig til rundbaneentusiasternes tæppebane behov!

God dag til jer alle der ude.

Mvh


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak