Hobbymesse i Rødovre Hallen...!!!

af Torben Z. ⌂, Vallensbæk, 7/11 2016, 19:54 (2735 dage siden) @ Ola Ahlström

Jo vi är i alla fall två.

Mitt första besök vid den nya lokaliteten och måste dessvärre säga att jag var besviken.

Det er jeg da ked af at høre, for langt de fleste - måske endda alle - udstillerne på Hobbymessen (som også var i hallen for første gang) var vist meget tilfredse med Rødovrehallen.
Der var nogle udfordringer ved denne debut - for de besøgende bl.a. ved indgangen og parkeringen (på grund af det meget store antal besøgende) samt i cafeteriaet. Men de er sikkert rettet til den 1. weekend i marts.

Tyckte att det var mindre intressant att titta på och köpa i förhållande till Valbyhallen.

Det lyder underligt i mine øre, da der var flere udstillere denne gang. Men det kommer jo an på hvad du ledte / søgte efter.

Dessutom besvärligare (?) och dyrare att ta sig till,

???
besvärligare: Kender du rejseplanen.dk hvor du kan indtaste Malmø C som fra og Rødovrehallen som til = med tog til København H. og bus 6A til Rødovrehallen.
Næppe besværligere ;-)


och dyrare att ta sig till: Rødovrehallen ligger i zone 3 imod Valbyhallen i zone 2. Ja dyrere, men næppe så meget dyrere.
Og i bil er der kun ganske få minutter imellem de 2 hallen.

skall verkligen ta mig en funderare på om det blir fler besök.


Jeg synes nu, at du skulle give det en chance mere den 4./5. marts 2017.

Som en anden også har været inde på, så var der allerede om lørdagen flere gæster i Rødovrehallen end på en hel weekend i Valbyhallen !

--
Mvh.
Torben Z.
www.danskmodel.dk


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak