DMJU NEWS nr. 21

af Tonny Brandt Andersen, 12/9 2015, 09:29 (3158 dage siden) @ Erik V. Pedersen

Navnet er som det mange gange tidligere er nævnt, fremkommet ved at foreningerne som er medlem af DMJU, er kommet med forslag, hvorfra der er blevet valgt.

Vil man have indflydelse på hvad DMJU News hedder, skal man bare melde sig ind i DMJU og deltage.

Jeg har slettet min bruger på Sporskiftet.dk fordi trådene var fyldt med usaglig fnidder (som mit indlæg her fra i aftes). Det er hver gang en tråd indeholder ord som Heljan, Hobby Trade og DMJU, så diskuteres ligegyldig nonsens i stedet for, at debattere indholdet i for eksempel DMJU News.
Et forum som dette kunne bruges til at tale videre om det store anlæg som Golden Spike laver, eller noget andet fra DMJU News, men nej - tråden skal bruges til, at diskutere om et allerede navngivet blad burde hedde DMJU Nyt i stedet for DMJU News. Det er i mine øjne en fordummende diskussion, som intet nyt og godt fører med sig.

Jeg havde håbet på, at jeg kunne få idéer og lære noget om dekoration og modeltog, ved at deltage på dette forum, men ligesom på sporskiftet.dk er der ikke meget brugbart. Jeg læser "Lokomotivet", "Spor og baner" og "DMJU News". Det er da ikke gået op i "hat og briller" endnu.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak