Lokoførere i modeltoget ?

af Erik V. Pedersen ⌂, 28/8 2011, 12:13 (5405 dage siden) @ UTJ

Hej Christian og UTJ.

TAK. - Naturligvis er der interesse, men ellers har UTJ helt ret.

Det klarer vi via mail. Klik på den lille kuvert øverst og herefter klarer vi resten via mail direkte.

Erik V. Pedersen.
www.evp.dk


Hele emnet:

 RSS Feed af emne


Jernbanebøger

Verdens bedste Ib Spang Olsen

Verdens bedste Ib Spang Olsen
Pris 180 kr.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak