CAE og AV fra Heljan

af h087 ⌂, bagsværd, 28/8 2011, 03:58 (4619 dage siden) @ h087
redigeret af h087, 28/8 2011, 04:13

hej
lovede nogle foto af CAE + AV
her først AV 288 - før 1958 uden gul 1 kl markeringsstribe - herligt - skal have nogle flere og omnummerere
[image]
[image]
og her CAE 1034 - til min Nordpil - og den anden jeg fik bliver så til 1033 til mit tog 13/14 : MY + CB + AV + CAR + CAE + DB B + DB Pw + DB A + DB B + DB B
[image]
[image]
og så her CAE 1262 til efter 1961
[image]
[image]
har så også lavet en AV 284 - sikkertag med wendelsugere til "sort Sønderjyde"
[image]
og den "sorte Sønderjyde"
[image]
og så har jeg en AC 26 - konventeret fra en Lilliput DB A4ü30
AC 26 er jo en lidt speciel vogn der som den eneste af "førkrigs" AC erne har sikkertag og wendelsugere - det var jo den AC der blev bombesprængt i 44 ved Hobro og genopbygget i 47 hvor den så fik sikkertag - men beholdte wendelsugeren - er ikke blevet gjort helt færdig - mangler at få dækket undervognen - idet AC sider går helt
over undervognen - andre småting mangler også - og hvis Heljan "skynder" sig - bliver den det nok aldrig
[image]
[image]
og nå ja - så lige alle tre vogne - AV 288 + CAE 1034 + CAE 1262
[image]

og vandet - tja så vidt jeg har hørt var der partilederdebat i tv forleden -
og med alt det vand de hældte ud - var der så en af "de tre store" der mente at
det var lige rigeligt nok - og så kom det retur:-D - "vi" finder os ikke i alting - og blev der sagt noget om IC4:-P


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak