Et Forsøg. Et Problem

af Magnumenforce, 20/7 2012, 09:51 (4304 dage siden) @ jhcn

4 men ikke mindst: Jeg har ikke pengene til det. Et nyt kamera koster ca. 900 kr. En ny PC som kan klare et program er på vej, men nok først om et år, og undervisning omkring et video edeting software bliver måske om 2 år, og et ordenligt program koster ca. 500 kr. Det har jeg ikke pengene eller tid til lige nu.


Et godt videokamera koster desværre meget mere end det, men mindre kan sagtens klare det!! Find noget gratis software, og så nævner du undervisning? Er du på en skole? Så har du sikkert adgang til en del, f.eks. SkoleTube eller Creaza?

Nej jeg er ikke i skole endnu, Har lige færdiggjort folkeskolen, og så skal på HTX for at uddanne mig til IT-Supporter. Der er det sådan at på min uddanelse så kommer jeg til at lærer om webside opbyggning, photoshop og lignede, så mon ikke at der er noget omkring video editing. Har fundet noget gratis video editing software(Windows Moviemaker) så det vil jeg lige prøve. Du nævnet i en tidligere post at jeg skulle lægge en voiceover på, men jeg har ikke en mikrofon som er bedre en min karmera´s, så det bliver jeg nød til at købe, og jeg har hellere ingen kamera stativ. Så jeg kan ikke forbedre uden at bruge penge, Beklager, men en update til min nuværnde video er ikke i sigte.

--
[image][image]


Hele emnet:

 RSS Feed af emne


Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak