James May and the Battle to Save Hornby

af Steff, 12/3 2025, 09:50 (14 dage siden) @ Thomas

Godformiddag til alle

Jeg ville købe hjul fra Slaters for 1½ år siden og de skrev direkte, at det var en dum ide med mindre jeg købte MANGE aksler. Så kundeservicen var(er) i top der m.h.t. priser:-) .

Efter et besøg på BOWES railway i NE i efteråret, ville jeg da lige have mig et minde med en kulvogn og fandt en ny på nettet/E-bay hos firmaet Accucraft i 1:32 i England.
Jeg regnede selvfølgelig med at det ville koste kassen, men til min overraskelse blev pakken sendt fra Tyskland!!

Så nogle firmaer har åbenbart lagre i "Europa". Så det bør man nok undersøge.

Iøvrigt blev jeg VIRKELIG overrasket over kvaliteten på en "simpel kulvogn". Vognkassen plastik, men undervogn med bevægelig håndbremse i ætset messing, wow!!

[image]

Bedste hilsener

Steff

Hele emnet:

RSS Feed af emne

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak