På opfordring fra EVP, lidt om mit OMB Mh6 projekt.

af Ole, Odense, 18/11 2021, 11:31 (882 dage siden)

Måske nogen allerede har set lidt af mit projekt med OMB Mh6 motorvognen på Facebook, men ellers kommer der lidt her. Jeg er gået sammen med en medsammensvoren om at bygge OMB Mh6 motorvognen. Jeg designer overdelen til 3D print og min "makker" har bygget en god undervogn til projektet.

Tegninger er blevet fremskaffet, men intet er så godt som et rigtig fotografi. I den forbindelse har jeg nærstuderet flere af EVP's billeder, som kan findes på hans hjemmeside, dels ligger på jernbanen.dk. (Se evt. mere her: OMB Mh6)

Så jeg sendte en mail til EVP, fordi jeg synes det er fantastisk med alle dem, der bidrager med gode fotos, der giver os, der aldrig har set disse herlige maskiner i virkeligheden, mulighed for at lave nogle modeller.

Det skal lige siges, at billederne er et prøveprint fra Shapeways. Der er foretaget lidt ændringer til den endelige model, som vil printet i fineste opløsning.

[image]
[image]
[image]
[image]

Mvh. Ole


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak