EB 3201 fra Piko

af MR Godstog, 3/2 2021, 16:50 (1175 dage siden) @ Lasse S

Så til alle jer som vil have en EBer i AC tænker jeg man heller må skynde sig, jeg ved ikke om det samme er gældende for alle forhandlere i DK, men hos Hobby kæden oppe i Nørresundby er der åbenbart ikke flere AC er tilbage, hmm hvorfor ved jeg ikke, så jeg er godt nok glad for at min var bestilt da (; Hvis det kan være rigtigt altså, det lyder bare lidt underligt men okay hvis deres kunder deroppe mest er til DC kørsel ja så kan jeg godt forstå det tja eller måske jeg bare var den sidste i rækken som fik besked om at min EBer er kommet hjem, nå men nu glæder jeg mig bare til den dugger op med posten, også glæder jeg mig bare til at Roco s også kommer (;


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak