Søger interesserede til kommende H0 klub i Slagelse.

af D 826, 25/1 2020, 20:45 (1553 dage siden) @ f.ormstrup

Jeg har snakket med en i kommunen, og en kommende forening, klub kan godt få hjælp af kommunens kultur og fritids forvaltning, men som det ser ud lige nu, så er der ikke ledige lokaler ret mange steder i kommunen. Dog kan en forening tilmeldt folkeoplysningsloven søge om lån at sportshal/gymnastiksal på en skole eller hvad der nu er at finde. Og jeg har pt. ikke kunne læse nogen steder at det skulle koste noget. Men derfor vil vi dog kigge/søge efter ledige lokaler i kommunalt regi. Som jeg fik af vide at kunne jeg/vi i klubben selv finde frem til noget som er ledigt, så vil de fritidsforvaltningen gerne hjælpe.

Vi skal ikke være CVR registreret da vi ikke kommer til at drive nogen form for forretning. Desuden så har vi i Køge lige været igennem den proces, og her betaler vi ikke husleje til kommunen, men vi skal til gengæld dele lokalet med andre foreninger.

En ny klub i Slagelse vil naturligvis blive for alle, også børn ned til 12 år, men ifølge med en voksen når der laves noget i klubben.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne


Jernbanebøger

Den Lille Blå Kat

Den Lille Blå Kat
Pris 170 kr.

Læs mere

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak