Hios-v ACME

af Svend B J, 10/3 2019, 22:26 (1871 dage siden) @ morten.hedemann@newmail.dk

ACME udgav i sin tid sæt 45 092 hvoraf den ene vogn bar reklamer med Tuborgmanden. Vognen har nummer 230 7 019-3, hvilket er korrekt, da det var denne vogn der fik dette udseende i forbindelse med en udstilling i Tyskland.
I et uofficielt sæt sammensat af en forhandler har jeg en Hios-v også med Tuborgmanden, men med det ukorrekte vognnummer 230 7 024-3. Er der nogen der kender til historien bag dette " fejltryk " - er den udgivet som solovogn senere eller ?

.
Det er ikke et fejltryk men decaler som (formentlig af forhandleren) er påsat vognen senere. Jeg hoppede selv i, da jeg købte den af forhandleren fra Hanstholm. Man bliver klog af skade .......

--
Svend
[image]


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak