Fremotræf i Givskud november 2018

af Svend B J, 17/11 2018, 12:30 (1949 dage siden) @ Muncken

Hej Svend og i andre.

Hvor er det dejligt at se der bliver linket til mine film på Tuben.

Linket til din film viser dog træffet i foråret, jeg sidder netop og redigerer film fra det netop overståede træf.
Jeg skal nok smide et link op når de er lagt ud.

Filmene på min kanal er ment som et digitalt arkiv over de træf vi afholder og deltager i, så vi kan se dem når træffene er kommet lidt på afstand. Eller for nogle af os der dårligt har tid på træffet at opleve hvad der ellers foregår udover den rolle vi har, som af og til kan være aldeles opmærksomhedskrævende. Folk der ikke kender til Fremo kan derfor måske syntes der mangler beskrivelser mm, i må nøjes med at suge al den inspiration i har lyst og ellers bare nyde det i får ud af det.
Ellers er der en funktion på tuben hvor man kan kommentere, deri kan også stilles spørgsmål som jeg gerne besvarer.
Desuden på det der fjæsbog har jeg også en side, der som tlarsen.dk også viser lidt af det der rodes med ind i mellem træffene, søg "Muncken".

I øvrigt var det et rigtigt godt træf, og Hr. Larsens billeder er altid rigtigt gode. På træffet var der noget for alle, den hyggelige Privatbane hvor man kunne slappe lidt af, til den dobbeltsporede hovedstrækning med store godstog og Internationale persontog med en hektisk atmosfære på de tilstødende stationer. Det hele bundet sammen af en sammenhængende køreplan.

Mvh Muncken

.
Jeg er vældig begejstret (og har været det længe) over din model af Søbylund, som, efter min mening er noget af det ypperste vi kan se lige nu på den danske modelbanefront. En anbefaling til alle: Besøg "Muncken på fjæsen"
.... og ellers nyd en film mere:
https://www.youtube.com/watch?v=BHw_rbg_Hcg&feature=youtu.be&fbclid=IwAR024RBB5...

--
Svend
[image]


Hele emnet:

 RSS Feed af emne


Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak