+ 4 Digitale Heljan MX og MY, kom nu med et svar!!

af Steff, 11/6 2018, 21:21 (2145 dage siden) @ bygger01

Kære Jørgen

Du har helt ret i at jeg kun er bruger og det har jeg været fra starten af dette forum og håber at kunne blive ved.
Men som bruger vil jeg bare gerne vide – sammen med en tilsyneladende masse andre – under hvilke forhold jeg/vi agerer. Og det er da normalt man kender spillereglerne, ikke sandt? Eller er det gået af mode som en konsekvens af de mange sociale fora der er kommet til?

Jeg har spurgt nu to gange til reglerne uden tilbagemeldig overhovedet. Nuvel, nok mere beskrevet end andre ville. Så jeg synes nu ikke det er et korstog, men jeg spørger bare om hvilke slags forum jer er på som bruger. Ikke andet!

Personligt ønsker jeg ikke at bruge tid og kræfter på et ”Modeltogets blå avis”, og hvor en bemærkning om noget man ikke bryder sig om eller stiller spørgsmålstegn til, uden videre kan blive bortcensureret.

Men hvis Webmaster synes det er helt iorden med salgsannoncer og acceptere fuldt ud det hændte, er det fint med mig, det er så bare ikke mit foretrukne forum for modeljernbane. Men det overlever forum helt sikkert:-) !

Med absolut venlig hilsen til alle (og godnat skal tidligt op)

Steffen Dresler

NB: Jørgen, du synes jeg nu også er begyndt at få horn;-) , det kan jeg garantere for jeg ikke har, jeg har tilgengæld en velafbalanceret afprøvet ”sting”, der anvendes til de rette formål, de rette steder og under de rette forhold.

Og således kan alle de brugere uden meninger, mål og mod igen sætte sig tilbage og slappe af, thi der skete jo ikke noget vi blev nødt til at forholde os til.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak