Avatar

Et par "kurvehvin" for meget. (Og undskyld).

af Futfar, Kajerød, 4/6 2018, 13:13 (2151 dage siden) @ jhcn

Hej jhcn.

Tak for dit svar:-P :-P. Da jeg begyndte at læse dette, var det som om jeg havde set den tekst før... Og ganske rigtigt, den var som til min MZ 1420. Langsomt begynder skandalens omfang at snige sig ind på mig; jeg har slet ikke MZ 1430 :-( :-( :-(. Bekendelsens uhyggelige øjeblik oprinder: DET ER ME 1530 sagen drejer sig om!!!
Det må absolut være varmen der har gjort mig senilkonfus :-P :-P. Eller også har jeg for mange loks til at jeg, på betryggende vis, kan holde styr på dem:-D :-D.

Men bortset fra denne grove fejl, er problemet korrekt nok beskrevet, så vi starter lige forfra med anmodning om hjælp til ME 1430. Jeg undskylder ulejligheden til dig Henrik, og håber på at det gode vejr vil mildne mængden af
buhhorn og andre udtryk for min lave mentale tilstand...:-D :-D

--
Med venlig hilsen
Futfar.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak