Kandidat: busboble

af UTJ, 22/11 2015, 08:22 (3080 dage siden) @ DMJU

Vi modtager fortsat nye spændende emner til "Kandidater til årets model 2015" http://www.dmju.dk/?page_id=3313

Og nu kan du se på datoerne, hvornår der er tilført nye emner i de enkelte kategorier og de nye emner er blevet markeret med et rødt "Ny på siden"

Jeg er ikke med i DMJU, men vover pelsen alligevel. Jeg mener at denne absolut bør vinde. Nyt emne, stedmoderligt behandlet før.
[image]
Foto: epokemodeller (uden indhendtet tilladelse, men på forventet efterbevilling!)
Produktionen er et skønt samarbejde af tilfældigheder. Nemlig snak om busser og fotos af grimme læskure på diverse fora (jernbanen.dk m.v.), en ivrig modelbygger med egen fyldig hjemmeside (evp.dk) og en nipsfabrikør som tog ideen til sig omgående. Altsammen i 2015 og vist nok til alles tilfredshed :-)

Husk at måden der udvælges på ikke er retfærdig. Ved at liste mange næsten ens varianter får den model der skiller sig mest ud også størst mulighed for at vinde. Der skal arbejdes meget med afstemningsmetode og kandidatudvælgelse, hvis prisen skal være retvisende (og give retning til fabrikanterne).

PS: klubberne kan da bare lade være med at stemme på CL-look-a-likes. Jeg synes de er cool. Faktisk ganske lig Liliputs fra 1970'erne.......


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak