Valbyhallen MAR 2014, lidt Heljan

af h087 ⌂, bagsværd, 3/3 2014, 01:28 (3708 dage siden) @ Keld H. Mikkelsen
redigeret af h087, 3/3 2014, 01:40

:-)

undskyld jeg spørger - mener du virkelig at jeg skal oploade måske op til 50 - 60 foto eller 200 - 300 sporplaner eller 100 materieltegninger eller et par tusind andre foto mm på 3 - 4 - 5 - 6 - 7 fora !!
jeg er registreret på 10 - 15 fora - og når jeg går på et af dem - så er jeg altid logget på, dvs registreret en gang og altid logget på. - desuden - hvis der er noget at spørge om eller andet - så skal man være registreret som brugere på alle de fora jeg er på. så ......
endvidere så linker jeg også til andre fora fra rundremisen, såfremt at tingene står andet sted eller kan supplere ! - ingen grund til at fylde op med alt på alle fora.

men - her kan der læses om bla hvorfor der betinges registrering - og det uden at oprette sig som bruger
http://rundremisen.dk/forum/index.php?topic=900.0

mvh
henning h087

--
med venlig hilsen
henning orlowicz h087 - h087@hotmail.dk


Hele emnet:

 RSS Feed af emne


Jernbanebøger

Hjælpen Til Sønderjylland

Hjælpen Til Sønderjylland
Pris 270 kr.

Læs mere

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak