Valbyhallen MAR 2014, lidt Heljan

af UTJ, 1/3 2014, 22:33 (3680 dage siden) @ Steff
redigeret af UTJ, 1/3 2014, 22:38

Hov, hov Josax!

Jeg skrev at de ikke var i den vitrine JEG så!! Om de har været et andet sted ved jeg ikke, da de ikke interesserer mig.

Altså, fordi JEG ikke så dem er jo ikke ensbetydende med dit udsagn, vel?

Og HVIS det er så vigtigt, så KUNNE du jo selv tage ind og se efter, eller få en forklaring fra Heljan, før du kommer med dit udbrud, ik´?

Enig - prøverne på MY og MX stod på hylden oven over MO og BL. Der var også demo af lyssætningen i en kørende MY-prøve (efter hukommelsen). Og det er vel ganske typisk Heljan. Dog vil jeg også ile til med en bemærkning om at der har været ikke så få småændringer til farveprøverne og vi har rettet gl. og nye plove til, så der gerne skulle blive vedlagt de rigtige i den rigtige farve, afhængig af øvrig bemaling/årgang.

Stef er altså mere til MO og andet i den retning - Stef var vist yderst målrettet i fotoangrebet på vitrinen ;-)
.........og som skrevet står kan man nå det i morgen, søndag.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak