Avatar

Valbyhallen MAR 2014, Lynette

af Carsten B. Thomsen, Frederikshavn, 2/3 2014, 09:43 (3702 dage siden) @ Josax1978
redigeret af Carsten B. Thomsen, 2/3 2014, 09:59

På rundremisen, kan jeg se reklamebladet fra Heljan. Her er vist og skrevet om det der gik rygter om Heljan var igang med :)
Nemlig Y-togene/Lyntterne.
http://rundremisen.dk/forum/index.php?topic=1111.0%C2%A0

En nyhed jeg ser frem til :)

Det er vi mange, der ser frem til, Jørgen :-)
Det ser ud til, at Y-togene bliver fra mindst to serier, hvoraf den ene er serie 7, som er den serie, der byder på flest variationsmuligheder (også jvf. oversigten i denne tråd).

Nu hvor Class 66 i skala 1:87, samt DSB MY med spalteudstødning og DSB MX er på programmet, kunne Heljan mon så engang overtales til at lave CFL-versioner af disse ?. Det ville være et flot syn med disse tre i forspand foran et moderne godstog - de kunne eventuelt udgives i et sæt, hvor nogle af dem er dummy'er ?.

Volvo-bussen er rigtig flot - jeg kunne dog godt ønske mig nordjyske udgaver, hvis sådanne fandtes - og især en Skagensbanen-version (også jvf. denne tråd).

Generelt bliver vi rigtig godt forkælet af Heljan i den kommende tid - og vi bør støtte alle de gode initiativer efter bedste evne.
Personligt går mine spareskillinger især til Y-tog i Skagensbanen-versionerne, som uden tvivl bliver et hit! :-)

--
Med futlig hilsen
Carsten B. Thomsen

Fremo-medlem, H0 2-skinne DCC, dansk (incl. udenlandsk materiel, der kører/har kørt i Danmark), epoke III til VI - dog primært IV.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak