Signaler i H0, PU, U, AM og I

af Rasmus Arndal ⌂ @, Vejle, 2/11 2011, 19:24 (4559 dage siden)

Findes der danske signaler til modeljernbane? Altså, PU, U, AM, I og andet i den stil? Eller skal man igang med noget hjemmebrygget?

Mvh Rasmus

Signaler i H0, PU, U, AM og I

af Erik Olsen ⌂, Ishøj, 2/11 2011, 19:47 (4559 dage siden) @ Rasmus Arndal

Findes der danske signaler til modeljernbane? Altså, PU, U, AM, I og andet i den stil? Eller skal man igang med noget hjemmebrygget?

Hvilken skala? Hov. du skrev jo H0 i overskriften, undskyld.

Signaler i H0, PU, U, AM og I

af Claus E. Hansen, Silkeborg, 2/11 2011, 20:30 (4559 dage siden) @ Rasmus Arndal

Togdillen forhandler danske daglyssignaler til selvbyg.

Togcenter Gentofte er kommet med en moderne dansk signalserie.

Se nærmere på hjemmesiderne.

Mvh
Claus

Signaler i H0, PU, U, AM og I

af Svend B J, 2/11 2011, 20:31 (4559 dage siden) @ Rasmus Arndal

Findes der danske signaler til modeljernbane? Altså, PU, U, AM, I og andet i den stil? Eller skal man igang med noget hjemmebrygget?

Du er vist meget ny, men det er helt i orden :-)
Danske signaler findes bl a her http://www.togcenter.dk/html/danske_signaler.html

--
Svend
[image]

Signaler i H0, PU, U, AM og I

af Rasmus Arndal ⌂ @, Vejle, 3/11 2011, 17:59 (4558 dage siden) @ Svend B J

Tak for svarene, og specielt tak for linket til togcenter gentofte.

Ja, jeg er meget ny her. Har lige fundet min gamle H0 analoge AC merklin bane frem, da jeg har endelig har fået plads til den igen. Men, jeg kan godt mærke at mine mange år udenfor modeljernbane hobbyen har sat mig lidt tilbage, hvad angår teknik og indkøbsmulighedder.
Jeg havde prøvet at google, og havde spurgt nogle venner, og da det ikke virkede, tænkte jeg at dette måtte være det rigtige forum.


Mvh Rasmus

Signaler i H0, PU, U, AM og I

af Jens, 7/11 2011, 18:18 (4554 dage siden) @ Rasmus Arndal

Jeg mener at jeg har set tegninger til sådanne da jeg sad og bladrede de digitale versioner igennem, men gæng mig ikke op på det...

Med venlig hilsen
Jens

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak