DB BR 103 påskrifter m. m.

af Georg Schmidt, 12/1 2016, 13:32 (3028 dage siden)
redigeret af Georg Schmidt, 12/1 2016, 13:37

[image]
103 133 forlader Padborg med IR-tog. Oprang f.eks iflg. planen af 28.05.95: Bimdz-Bimz-Bimz-ARmee-Bimz.

[image]

[image]

[image]

[image]

[image]

[image]
Det er min opfattelse, at kun få maskiner havde DB-skjold på siden. Her 127 i Dortmund 1988.

[image]
Den helt nye 103 213 fotograferet på Altona 1972.

[image]

[image]
Første revision hos AW München-Freimann, senere var det Opladen (Opl) der stod for eftersynene.

[image]
103 213 Altona 1972.

[image]
Som en 103'er (efter min mening:-D ) skal se ud. 244 formentlig født med Einholm-Stromabnehmer, iflg. litteraturen blev 103'erne til og med 103 215 forsynet med det traditionelle "fuglebur". Da man for alvor gik over til at køre 200 km/t blev de skiftet til de etbenede.
103 244 fotograferet i Lehrte i marts 1975.

Fotos Georg Schmidt

Mvh
Georg

DB BR 103 påskrifter m. m.

af Ole Dinesen, 12/1 2016, 16:09 (3028 dage siden) @ Georg Schmidt

[image]
103 133 forlader Padborg med IR-tog. Oprang f.eks iflg. planen af 28.05.95: Bimdz-Bimz-Bimz-ARmee-Bimz.

Hmm - Jeg så ingen ARmee vogne i IP-togene i K 95.

IP 2185 observationer i K 95:

25.06.1995 Kolding: 1403 + 1411 + 2 Bim + ARkimbz + 2 Bim + Bimdz
27.06.1995 Randers: 1423 + Bimdz +Bim + Bimz + ARkimbz + Bim
30.06.1995 Fredericia: 1428 + Bim + ARkimbz + 2 Bimz + Bim
01.09.1995 Fredericia: 1416 + ARkimbz + 2 Bimz + Bimdz + 2 DSB B
02.11.1995 Fredericia: 1404 + 1455 + ARkimbz + Bim + Bimz + Bimdz
05.11.1995 Fredericia: 1428 + 1455 + 1404 + ARkimbz + Bim + Bimz + Bimdz
22.12.1995 Fredericia: 1401 + Bimz + ARkimbz + Bimz + Bim + Bimdz + Bim
08.01.1996 Fredericia: 1414 + ARkimbz + Bim + Bimz + Bimdz

Mvh. Ole

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak