live steam spor G

af villy, 15/9 2015, 14:16 (3154 dage siden)

live steam spor G, er der nogen her der har erfaring bl med bygning af ude bane ?
mvh Villy

live steam spor G

af Gert, 15/9 2015, 18:48 (3154 dage siden) @ villy

Det kan vel næppe være så meget forskellig fra andre udebaner - prøv at kontakte spor1 live steam klubben - det ligner.

Gert

live steam spor G

af Kristian Svendsen ⌂ @, Norge, 16/9 2015, 14:48 (3153 dage siden) @ Gert

I Norge har det blitt ganske vanlig med livesteamdrevne hagejernbaner, omtrent i skala G. Jeg skriver omtrent fordi G - skala brukes omhverandre med det britiske 16mm narrow gauge, som er ca skala 1 : 19,1. Byggemåten er omtrent lik her også, men sporvidden forskjellig. G - skala er alltid 45 mm mens 16mm benytter både 32 mm og 45 mm. Jeg vil anbefale innmelding i The Association of 16mm narrow gauge modellers. De har et godt forum + en bra "startpakke" til nye medlemmer som i tekst og bilder tar for seg etablering av en hagejernbane. Det er flere danske medlemmer her fra før. Evt. er det mange bilder på www.livingsteam.no som kan gi inspirasjon ( Dette er min hjemmeside til Livingsteam Gardenrailways som også forsyner danske livesteamentusiaster med modeller fra bl.a. Roundhouse)

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Jernbanebøger

Københavns Hovedbanegård 1969

Københavns Hovedbanegård 1969
Pris 170 kr.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak