DMJU NEWS nr. 20

af Gæst, 2/6 2015, 13:31 (3253 dage siden) @ Gert

Hvorfor ikke DMJU Nyt eller DMJU nyhedsbrev

[image]

vi skal værne om det danske sprog!

DMJU NEWS nr. 20

af Erik Olsen ⌂, Ishøj, 2/6 2015, 15:22 (3253 dage siden) @ Gæst

Hvorfor ikke DMJU Nyt eller DMJU nyhedsbrev

Det har tidligere heddet DMJU Information. Det skyldes nok at de nye folk laver om bare for at lave om.

--
Venlig hilsen
Erik Olsen

DMJU NEWS nr. 20

af me1526, 4/6 2015, 13:49 (3251 dage siden) @ Erik Olsen

Hvornår har det heddet DMJU Information?
Hvorfor er du så negativ på DMJU og specielt på den nye bestyrelse? Jeg mindes at DMJU for over to år siden, udsendte en konkurrence til klubberne om et navn til bladet (dvs. at det var den gamle bestyrelse der tog initiativ til dette). Så det er da klubberne der selv har været med til at bestemme navnet!!!

DMJU NEWS nr. 20

af Erik Olsen ⌂, Ishøj, 4/6 2015, 22:35 (3250 dage siden) @ me1526

Hvornår har det heddet DMJU Information?

2000-2010 hvor jeg var DMJU's webmaster.

--
Venlig hilsen
Erik Olsen

DMJU NEWS nr. 20

af me1526, 5/6 2015, 09:18 (3250 dage siden) @ Erik Olsen
redigeret af me1526, 5/6 2015, 09:37

Nu har jeg været med i en klub der er medlem af DMJU siden 2006 og har aldrig hørt om DMJU information. Vi har kun modtaget nyhedsbrevet, som er udkommet siden december 2010. Så jeg forstår ikke hvad du mener med at "Det skyldes nok at de nye folk laver om bare for at lave om"
Det er den gamle bestyrelse der i sin tid startede nyhedsbrevet og det er den gamle bestyrelse der udsendte en konkurrence på et navn til dette. Det eneste jeg kan se den nye bestyrelse har gjort, er at færdiggøre hvad den gamle bestyrelse har iværksat.

DMJU NEWS nr. 20

af h087 ⌂, bagsværd, 5/6 2015, 09:54 (3250 dage siden) @ me1526

:-)

ikke destro mindre har Erik Olsen ret i at det har heddet DMJU information - hvornår det skiftede navn kan jeg ikke lige huske på siddende bag - men måske efter 2000, Erik Olsen kan nok oplyse det !! ? ?
https://www.google.dk/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=14&...

mvh
henning h087
som har været med i klubber som har været medlem af DMJU siden 70erne i forrige årtusinde !!

om man kan lide navnet News må være op til den enkelte - men hvorfor ikke et dansk navn - istedet for noget smart engelsk - DMJU er vel dansk og ikke TV 2 :-D

--
med venlig hilsen
henning orlowicz h087 - h087@hotmail.dk

DMJU NEWS nr. 20

af Erik Olsen ⌂, Ishøj, 5/6 2015, 10:48 (3250 dage siden) @ h087

ikke destro mindre har Erik Olsen ret i at det har heddet DMJU information - hvornår det skiftede navn kan jeg ikke lige huske på siddende bag - men måske efter 2000, Erik Olsen kan nok oplyse det !! ? ?

Da DMJU's hjemmeside blev oprettet i marts 2000 med Ib Damm som formand og mig som webmaster, overtog vi navnet "DMJU Information" fra de tidligere trykte udgaver. Da jeg blev smidt ud som webmaster af DMJU's daværende bestyrelse i 2010, hed det stadig DMJU Information selvom bestyrelsen længe ikke havde været særligt flittig til at udsende nye udgaver.
https://web.archive.org/web/20090420193722/http://www.dmju.dk/

--
Venlig hilsen
Erik Olsen

DMJU NEWS nr. 20

af me1526, 5/6 2015, 14:17 (3250 dage siden) @ Erik Olsen

Hej Erik
Nu har Ib damm mig bekendt aldrig være formand for DMJU!!!
Ok jeg kan se at DMJU information stoppede i 2005, og man i 5 år åbentbart ikke har udsendt noget før man så i 2010, lavede DMJU nyhedsbrev. Hvad grunden så er til det, ved du bedre end jeg.
Jeg mener nu stadigt at du ikke kan tillade dig at komme med denne kommentar "Det har tidligere heddet DMJU Information. Det skyldes nok at de nye folk laver om bare for at lave om." når nyhedsbrevet og navne konkurrencen er startet af den gamle bestyrelse. At du har haft en konflikt med den gamle formand Jan Kaspersen, skal vel ikke gå ud over den nye bestyrelse??

DMJU NEWS nr. 20

af Erik Olsen ⌂, Ishøj, 5/6 2015, 20:43 (3249 dage siden) @ me1526

Nu har Ib damm mig bekendt aldrig være formand for DMJU!!

Nej, det er korrekt, Ib Damm var sekretær, det var min erindringsforskydning.

Ok jeg kan se at DMJU information stoppede i 2005, og man i 5 år åbentbart ikke har udsendt noget før man så i 2010, lavede DMJU nyhedsbrev. Hvad grunden så er til det, ved du bedre end jeg.

DMJU Information eksisterede også 2005-2010, der kom bare ikke nogen nye numre. Det var i al væsentlighed bestyrelsen som skulle levere materialet til hjemmesiden, og det skete desværre kun i begrænset omfang.

Jeg mener nu stadigt at du ikke kan tillade dig at komme med denne kommentar "Det har tidligere heddet DMJU Information. Det skyldes nok at de nye folk laver om bare for at lave om." når nyhedsbrevet og navne konkurrencen er startet af den gamle bestyrelse. At du har haft en konflikt med den gamle formand Jan Kaspersen, skal vel ikke gå ud over den nye bestyrelse??

Jeg tager det nu ikke så tungt hvad du synes jeg kan tillade mig, må jeg indrømme. Min kommentar var opdelt i to dele, den første var en faktuel information om hvad nyhedsbrevet (eller hvad man skal kalde det) tidligere har heddet, den sidste var min personlige formodning om årsagen til navneskiftet (og jeg kan stadig ikke se nogen anden årsag).

Jeg håber at jeg og Henning har dokumenteret min påstand om at nyhedsbrevet tidligere hed DMJU Information.

Jeg har ikke kommenteret min konflikt med den daværende formand. Den slags vil jeg helst ikke diskutere i fuld offentlighed.

--
Venlig hilsen
Erik Olsen

DMJU NEWS nr. 20

af Erik Andersen, Stenløse, 5/6 2015, 22:57 (3249 dage siden) @ Erik Olsen

Jeg er nu også tilhænger af det danske sprog! Det bør hedde DMJU information, nyhedsbrev eller lign.

DMJU NEWS nr. 20

af A. Nonym, 5/6 2015, 23:14 (3249 dage siden) @ Erik Olsen

DMJU Information eksisterede også 2005-2010, der kom bare ikke nogen nye numre.

Jeg får det ud af denne tråd, at der sad der en bestyrelse som skulle lave DMJU Information, men ikke gjorde det. Denne inaktive bestyrelse gik af, og er nu sure på den nye bestyrelse fordi den nye bestyrelse er begyndt at lave noget.

Det falder jo meget godt i hak med tidligere tråde her og på sporskiftet.dk, hvor der langes ud efter den nye succesfulde bestyrelse.

Det er da en pinlig opførsel.

DMJU NEWS nr. 20

af h087 ⌂, bagsværd, 5/6 2015, 23:27 (3249 dage siden) @ A. Nonym
redigeret af h087, 5/6 2015, 23:42

det er da absolut mere pinligt ikke, at stå ved sin mening, med sit navn

det gør Erik Olsen da i det mindste!!

mvh
henning h087

--
med venlig hilsen
henning orlowicz h087 - h087@hotmail.dk

DMJU NEWS nr. 20

af Tonny Andersen, 6/6 2015, 08:52 (3249 dage siden) @ h087

Sorry, Henning det kom sig af, at mit første svar i tråden var til en der "hedder" Gæst. :-D
Han/hun vil nok ikke stå ved hvad han/hun skriver ;-)

DMJU NEWS nr. 20

af Erik Olsen ⌂, Ishøj, 5/6 2015, 23:38 (3249 dage siden) @ A. Nonym

Denne inaktive bestyrelse gik af, og er nu sure på den nye bestyrelse fordi den nye bestyrelse er begyndt at lave noget.

Jeg håber ikke jeg har givet anledning til denne opfattelse. Jeg har aldrig været medlem af DMJU's bestyrelse.

--
Venlig hilsen
Erik Olsen

DMJU NEWS nr. 20

af A. Nonym, 2/6 2015, 19:28 (3252 dage siden) @ Gæst

DMJU må vel tilpasse sig. Unge mennesker har vel svært ved at læse dansk. De unge ved heller ikke hvad man mener, når man siger at klokken er halv otte. Næ, det eneste de forstår er 19.30, for det er sådan det vises på deres bærbar.

[image]
DMJU følger med tiden :-D

Flot nyhedsbrev!

DMJU NEWS nr. 20

af henho, Ringkøbing, 3/6 2015, 01:05 (3252 dage siden) @ A. Nonym

Jeg synes nu også både form, antal sider og indholdet imponerer. :-)

--
Med venlig hilsen

Henrik

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak