Danske modeller - 3D print - billeder

af langelandsbane, 16/12 2014, 11:22 (3443 dage siden)

Så har jeg fået de første modeller hjem fra min webshop, og jeg syntes selv at man godt kan være dem bekendt :)
Modellerne er fra er fra http://23290175.wix.com/fagerlimodels

DSB Infostander 1/87
[image]

DSB Infostander 1/87
[image]

DSB Stations lampe (dobbelt) med stations skilt og undertavle 1/87
[image]

Parabol Ø65 cm. 1/87
[image]

BDK Inforskærme på stolpe 1/87
[image]

DSB S-tog skilt med ur (Gammelt logo) 1/87
[image]

DSB Neon skilt til "S-tog skilt med ur (Gammelt logo) 1/87
[image]

Avatar

Danske modeller - 3D print - billeder

af Carsten B. Thomsen, Frederikshavn, 16/12 2014, 23:38 (3442 dage siden) @ langelandsbane

Hej Mikkel

Der er superlækre ting, du har fået lavet dér.
De nyere epoker er bestemt ikke kedelige - dine ting ville lige være prikken over i'et på en moderne station.

Shapeways er (heldigvis) ikke blandt de dyreste at få printet hos - men jeg glæder mig vildt og inderligt til, at HP's nye 3D-printere bliver tilgængelige i almindelig handel og vandel - så kan vi edderfutme være kreafile hjemme i det lille modeljernbanehjem :-)

--
Med futlig hilsen
Carsten B. Thomsen

Fremo-medlem, H0 2-skinne DCC, dansk (incl. udenlandsk materiel, der kører/har kørt i Danmark), epoke III til VI - dog primært IV.

Danske modeller - 3D print - billeder

af Morten Flindt Larsen, København K, 17/12 2014, 13:06 (3442 dage siden) @ Carsten B. Thomsen

Ja, så kan du lave Heljan-skifertagplader i metermål. ;-)


God jul og godt nytår 2015!

M:-)rten

Danske modeller - 3D print - billeder

af cm, 20/12 2014, 09:27 (3439 dage siden) @ langelandsbane


Parabol Ø65 cm. 1/87
[image]

Det kunne da være "hyggeligt" på modelbanen med en masse parabolantenner på f.eks FALLER HØJHUSETog supplere med et antal politibiler på patrouille samt scootere alle med 2 personer på, BMW'ere alle med 4 personer i, samt en masse adidas-klædte fyre i truende positurer, flankeret af burka-klædte kvinder med barnevogne...

;-)

mvh
Chr

--
[image]

Jernbanebøger

Den Lille Blå Kat

Den Lille Blå Kat
Pris 170 kr.

Læs mere

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak