Elektroniske reklamer i HO

af Coenen-Bache, 28/1 2014, 14:57 (3763 dage siden)

Efter at have beundret Miniature world i Hamburg, hvor alting blinker og gør ved, kunne jeg godt tænke mig at få en "Levende" Reklame f.eks på en husgavl. Ved I om sådan noget kan købes, og i givet fald hvor ?

Elektroniske reklamer i HO

af tybalt ⌂, Holbæk, 28/1 2014, 15:07 (3763 dage siden) @ Coenen-Bache

Efter at have beundret Miniature world i Hamburg, hvor alting blinker og gør ved, kunne jeg godt tænke mig at få en "Levende" Reklame f.eks på en husgavl. Ved I om sådan noget kan købes, og i givet fald hvor ?

Hej
Er det ikke dem Nettog forhandler. Så i hvert fald noget lignende oppe hos dem.

Mvh.
Henk

Elektroniske reklamer i HO

af Coenen-Bache, 28/1 2014, 15:32 (3763 dage siden) @ tybalt

Det er en pænt omfattende side, kan du evt. spcificere hvor jeg skal lede ?

Elektroniske reklamer i HO

af Svend B J, 28/1 2014, 19:12 (3763 dage siden) @ f.ormstrup

Imponerende

https://dl.dropboxusercontent.com/u/180564970/4682-gif.gif

Det ville være dejligt med nogle danske neonreklamer, f eks

https://www.youtube.com/watch?v=mjP-H7gAKJ4
http://ordgas.files.wordpress.com/2012/07/lysreklame_collage.jpg?w=584&h=183

Nettog skriver således:
Skulle du have lyst til at skabe dit helt eget levende reklameskilt kan det også lade sig gøre ved bestilling på minimum 500 stykker, og en produktionstid på ca. 3 måneder - hør nærmere på 51 60 00 06 eller send en mail på info@nettog.dk

--
Svend
[image]

Elektroniske reklamer i HO

af Coenen-Bache, 28/1 2014, 19:24 (3763 dage siden) @ Svend B J

Mange tak, der skal da købes lidt hjem.

Elektroniske reklamer i HO

af Hans Ole ⌂, 28/1 2014, 19:56 (3763 dage siden) @ Coenen-Bache

Der kan findes mange flere på Miller Engeneering's hjemmeside
Miller
Og et gør det selv sæt findes også

mvh Hans Ole

Elektroniske reklamer i HO

af Aleman, 28/1 2014, 23:16 (3763 dage siden) @ Hans Ole

Bo Bergenhammer fra Nettog havde planer om at lave Ga-Jol-reklamen, som sad på fabrikken ved Vibenshus Runddel og i dag er opsat på Vesterbrogade, men om det er blevet til noget, ved jeg ikke. De blev omtalt i 'Spor og baner' for to-tre numre siden.

Skiltene er meget fine, og de findes fra små typer med tekster som 'BAR', 'HOTEL' og helt op til meget store skilte med (desværre) typiske, amerikanske fimanavne. De animerede skilte er meget overbevisende, og der er nogle-og-fyrre lysfunktioner, inkl. 'defekte' neonrør.

Venlig hilsen,

Aleman

Elektroniske reklamer i HO

af Coenen-Bache, 10/2 2014, 19:24 (3750 dage siden) @ Aleman

Takket været den fine henvisning tidligere i dette link, er der nu hjemkøbt, BAR, HOTEL og en herlig HEINZ Kethup reklame, som jeg glæder mig til at opsætte på mit sporvognsanlæg.

Elektroniske reklamer i HO

af tybalt ⌂, Holbæk, 10/2 2014, 22:08 (3750 dage siden) @ Coenen-Bache

Takket været den fine henvisning tidligere i dette link, er der nu hjemkøbt, BAR, HOTEL og en herlig HEINZ Kethup reklame, som jeg glæder mig til at opsætte på mit sporvognsanlæg.

Selv tak
Håber du offentliggør nogle billeder af herlighederne når du er klar.

Mvh.
Henk

Elektroniske reklamer i HO

af C-B, 21/2 2014, 21:55 (3739 dage siden) @ tybalt

[image][image]

Så er reklamerne monteret. De er nemme at arbejde med,og har hver ikke mindre end 46 indstillingsmuligheder. Man skal dog vænne sig til at de "Synger" en lille melodi, så der er korsang på anlægget.

Tak for henvisning til siden, det er bestemt ikke de sidste levende reklamer på mit anlæg.

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak