JMJK

af Claus E. Hansen, Silkeborg, 10/10 2013, 00:05 (3863 dage siden)
redigeret af Claus E. Hansen, 10/10 2013, 00:39

JMJK er nu gået i gang med den tunge opgave at demontere det flotte spor 0-anlæg på Sankt Anna Gades Skole i Århus, der skal rives ned. Heldigvis er der fundet nye lokaler.

For et år siden var en lille delegation fra vores lokale klub på besøg. Her følger lidt spredte glimt.

Mvh
Claus

[image]

[image]

[image]

[image]

[image]

JMJK

af jhcn, Lystrup/Århus, 11/10 2013, 09:43 (3861 dage siden) @ Claus E. Hansen

JMJK er nu gået i gang med den tunge opgave at demontere det flotte spor 0-anlæg på Sankt Anna Gades Skole i Århus, der skal rives ned. Heldigvis er der fundet nye lokaler.

Jeg så heldigvis det imponerende anlæg for år tilbage. Hvor flytter klubben hen? Jeg synes ikke at kunne se denne oplysning på deres hjemmeside, men mon ikke der er nogen her der ved besked?!

På forhånd tak!!

--
Henrik

JMJK

af per sørensen, 11/10 2013, 20:31 (3861 dage siden) @ jhcn

Hej,

deres hjemmeside opdateres ikke - det gør man ikke, når man skal flytte...
De kommer sikkert hårdt igen - men det er godt nok ærgeligt med det smukke anlæg.


Jeg har også set anlægget et par gange, og hvis jeg boede i Åarhus, ville jeg nok ...
Jeg håber man har "cab-rided" hele strækningen og måske også har taget 400 fotos.

venligst

ped

JMJK

af bygger01, 11/10 2013, 22:25 (3861 dage siden) @ per sørensen

Vi - VSV&MJ - besøgte dem for en tre uger siden, og de fortale, at de flyttede til mindre lokale, men med lodrette vægge, i Skærring nord for Aarhus

JMJK + 7 fotos

af Claus E. Hansen, Silkeborg, 11/10 2013, 20:37 (3861 dage siden) @ jhcn

Kan ikke svare på spørgsmålet, det må andre evt. gøre.

Men her er et par fotos mere.

Mvh
Claus

[image]

[image]

[image]

[image]

[image]

[image]

[image]

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak