Billeder af McK MZ

af Jens T., Ar, 20/7 2013, 09:05 (3943 dage siden)

Hejsa

Jeg søger lidt fotos af McK modellers MZ 1412 i r/s. Er der en der vil tage et par fotos og dele her?

Vil gerne se modellen inden jeg bestiller den over nettet!

Sommerhilsener!

Avatar

Billeder af McK MZ

af Carsten B. Thomsen, Frederikshavn, 20/7 2013, 09:37 (3943 dage siden) @ Jens T.

Hejsa

Jeg søger lidt fotos af McK modellers MZ 1412 i r/s. Er der en der vil tage et par fotos og dele her?

Vil gerne se modellen inden jeg bestiller den over nettet!

Sommerhilsener!

Har du evt. set her ?.
McK's MZ'ere fejler mig bekendt ikke noget.
Køb du roligt en McK MZ 1412 - På Sporet skriver dog: Oplag ialt 100 stk. DC. Fides ikke i forretningen. 3 dages leveringstid.

--
Med futlig hilsen
Carsten B. Thomsen

Fremo-medlem, H0 2-skinne DCC, dansk (incl. udenlandsk materiel, der kører/har kørt i Danmark), epoke III til VI - dog primært IV.

Billeder af McK MZ

af Jens T., Ar, 20/7 2013, 12:55 (3943 dage siden) @ Carsten B. Thomsen

Hej Carsten

Tak for linket - men det hjælper desværre ikke på, at der ikke findes gode fotos af MZ 1412 fra McK. Paa Sporets foto er det eneste jeg kan støve frem men det er ikke af særlig god kvalitet.

Virkelig ingen der ligger inde med en 1412 der vil tage et par fotos af modellen?

Med venlige sommerhilsener
Jens T., Ar

Billeder af McK MZ

af Jan Bøgedal Slundt @, 20/7 2013, 13:15 (3943 dage siden) @ Jens T.

Hej Jens..

Som nævnt tidligere, så kan du roligt købe den, den mangler ikke noget, den er meget flot udført.. men jeg tror du skal være heldig, hvis du kan få en.. den er vist MEGET tæt på at være udsolgt..

Jeg har den selv, men desværre ikke et billed af den... jeg skal ha' taget nogle billeder af mine lokomotiver, så hvis jeg får tid skal jeg prøve at ligge et billed ind :-)

mvh.

Jan

Billeder af McK MZ

af peterw, 21/7 2013, 06:57 (3942 dage siden) @ Jens T.

Tak for linket - men det hjælper desværre ikke på, at der ikke findes gode fotos af MZ 1412 fra McK. Paa Sporets foto er det eneste jeg kan støve frem men det er ikke af særlig god kvalitet.

Alternativt, skriv til Bjørn Schultz fra På Sporet <info@paa-sporet.com> - du må sikkert gerne få adgang til de originale fotos "mosaikken" er lavet ud fra?

Mvh,

Peter

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak