Endnu et misbrug, --men alligevel anderledes ! ! !.

af Erik V. Pedersen ⌂, 12/2 2013, 23:40 (4091 dage siden)
redigeret af Erik V. Pedersen, 12/2 2013, 23:52

En af vennerne gjorde mig opmærksom på dette link:

"Hej Erik!

http://www.qxl.dk/pris/modelhobby-rc/dansk/privatbaner/kalvehavebanen-kb-18-stk-ho-tegn... " ! ! !

---

Egentlig kan jeg nok slet ikke blive forarget på vedkommende, der her sælger nogle af mine gamle tegninger - han er måske ganske uvidende ! ! ! En nu ikke mere eksisterende hobby-forretning har måske solgt dem således ???

På en af de første udstillinger i Valby-hallen, blev jeg -af en anden modeljernbanemand- kaldt over til en hobbyforretnings stand. Han ville lige vise mig, at dér hang alle mine trinbræt-tegninger fra SIGNALPOSTEN"s artikler: "Også en banegaard".

Vedkommende forretning (indehaveren :-) ) havde lavet kopier af formentlig dem alle, men fjernet mit navn - nøjagtigt som disse KB-tegninger. Han havde også "videre-arbejdet" med en af tegningerne af (intet nævnt / intet glemt), omend på en måde, der for så vidt var fuldt legalt, meeeen - udførelsen af "øvelsen" kunne have været udført mere elegant.

Hvis denne forretning har lavet den samme "øvelse" med mine KB-tegninger og solgt dem over disken - er sælgeren her måske ganske uden skyld. Han har evt. købt tegningerne til en eller anden pris i den pågældende forretning, uden at ane, at de er "lånt" fra "SIGNALPOSETN"

Her kommer vi så til det næste: Måske er der en køber, der om ca. 10 dage giver et større beløb, for noget der kan fotokopieres -helt legalt- fra SIGNALPOSTEN på biblioteket eller her på www.jernbanen.dk / SIGNALPOSTEN ! ! !

:-) :-) :-) :-)

Erik V. Pedersen.
www.evp.dk

Endnu et misbrug, --men alligevel anderledes ! ! !.

af henho, Ringkøbing, 12/2 2013, 23:57 (4091 dage siden) @ Erik V. Pedersen

Hej Erik

En rigtig god pointe i det sidste afsnit :-D

Med venlig hilsen

Henrik

--
Med venlig hilsen

Henrik

Endnu et misbrug, --men alligevel anderledes ! ! !.

af Torben Villumsen, 13/2 2013, 11:36 (4091 dage siden) @ Erik V. Pedersen

Hej Erik.

Du kunne jo evt. kontakte QXL og forklare dem rette sammenhæng.

Hilsen

Torben

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak