Drejeskive fra Hapo-bahn

af Skott, 2/1 2013, 13:46 (4142 dage siden)

Starter lige en ny tråd så ;-)

Hvor er et godt sted at købe disse, skulle det være?

Drejeskive fra Hapo-bahn

af bl, 2/1 2013, 13:55 (4142 dage siden) @ Skott

Hej igen!

Jeg købte min direkte hos HAPO. Så vidt jeg husker, tog det lidt tid, da man ikke kunne betale direkte på nettet med kort, men ellers fungerede det smertefrit.

Drejeskiven kan høres, når den bevæger sig, og er ikke ligeså stille som Heljans. Og den er 100% manuel, dvs. man skal stoppe den på sigt, men min ligger jo helt ude ved kanten, så det er ikke noget problem. Og kører man digitalt skal man lige være opmærksom på, at det koster et ekstra vendesløjfemodul for at få polariseringen på plads, når der bliver drejet 180 grader.

Alt i alt er jeg godt tilfreds med skiven.

Bjarne

Drejeskive fra Hapo-bahn

af Skott, 2/1 2013, 14:03 (4142 dage siden) @ bl

Tak for svaret

Kan du huske, hvad du måtte 'bløde' for den?

Mvh.
Skott

Drejeskive fra Hapo-bahn

af Skott, 2/1 2013, 14:34 (4142 dage siden) @ bl

Hmm, kiggede lige - omregnet ca. 2240 kr. for den, jeg pegede ud. Det er jo også en slags penge... Det er jo nok udbud og efterspørgsel, der gør prisen.

Drejeskive fra Hapo-bahn

af bl, 2/1 2013, 15:29 (4142 dage siden) @ Skott

Plus, at de er delvist håndlavet.

Bjarne

Drejeskive fra Hapo-bahn

af Skott, 2/1 2013, 16:03 (4142 dage siden) @ bl

Det hjælper som regel også prisen opad, ja ;-)

Drejeskive fra Hapo-bahn

af Jan Bøgedal Slundt @, 2/1 2013, 19:11 (4142 dage siden) @ Skott

Hjælp...!!!

Hvem er HAPO...? har aldrig hørt om dem..!

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak