Roco' teleskopvogne m.lyd

af Jimmyoldtimer, Viby J., 3/9 2012, 22:41 (4260 dage siden)

Ja så fik jeg mine teleskopvogne fra Roco det er en god lyd der er lagt til.
her er link til videoen med dem. http://www.jimmyoldtimerstogside.dk/25246589

Roco' teleskopvogne m.lyd

af cm, 4/9 2012, 14:29 (4259 dage siden) @ Jimmyoldtimer

:-)
-imponerende!
Tillykke med dem...
mvh
Chr

--
[image]

Roco' teleskopvogne m.lyd

af Jimmyoldtimer, Viby J., 4/9 2012, 15:27 (4259 dage siden) @ cm

Takker og jeg fik dem billigt 1198kr i forhold til Roco's salgspris ved Tim i Frederikshavn

Avatar

Roco' teleskopvogne m.lyd

af Carsten B. Thomsen, Frederikshavn, 3/10 2012, 01:36 (4231 dage siden) @ Jimmyoldtimer

Takker og jeg fik dem billigt 1198kr i forhold til Roco's salgspris ved Tim i Frederikshavn

Hvis nogen ikke nåede at anskaffe sig et digitalt teleskopvognssæt til denne gode tilbudspris, så har Tim lige fået to forskellige digitale teleskopvognssæt på hylden igen - et fra SBB og et fra ÖBB - og til samme gode pris.
Link.

--
Med futlig hilsen
Carsten B. Thomsen

Fremo-medlem, H0 2-skinne DCC, dansk (incl. udenlandsk materiel, der kører/har kørt i Danmark), epoke III til VI - dog primært IV.

Roco' teleskopvogne m.lyd

af Stellan Clausen, 4/9 2012, 18:09 (4259 dage siden) @ Jimmyoldtimer

Intressant länk !!

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak