Har nogen hørt om Traingamia på Amager?

af Nordexpress, 19/1 2024, 13:59 (99 dage siden)

Finder denne "event-arrangør" på YouTube

youtube maerklinofsweden

traingamia hjemmeside

Selve modelbanen ser ikke voldsomt spændende ud, og adgangsprisen synes velvoksen?

Har nogen hørt om Traingamia på Amager?

af Peter R. Lassen @, holte - danmark, 24/1 2024, 23:10 (93 dage siden) @ Nordexpress

Hej .. ja det er et fantastisk godt toggaming og en rigtig fin oplevelse .. jeg har lært det et kende da jeg har hjulpet med noget af det grafiske og bla. lavet baggrunden .. det er et rigtig godt koncept og en god aften værd....

Har nogen hørt om Traingamia på Amager?

af Tommy Nilsson ⌂, Ringsted, 25/1 2024, 12:09 (93 dage siden) @ Peter R. Lassen

Hej .. ja det er et fantastisk godt toggaming og en rigtig fin oplevelse .. jeg har lært det et kende da jeg har hjulpet med noget af det grafiske og bla. lavet baggrunden .. det er et rigtig godt koncept og en god aften værd....

Prøv at forklare, hvad det går ud på.

--
Tommy Nilsson
Webmaster
www.signalposten.dk

Har nogen hørt om Traingamia på Amager?

af peterw, 28/1 2024, 13:00 (90 dage siden) @ Nordexpress

Finder denne "event-arrangør" på YouTube

youtube maerklinofsweden

traingamia hjemmeside

Selve modelbanen ser ikke voldsomt spændende ud, og adgangsprisen synes velvoksen?

Jeg har været der med junior i dag - han var ved kørekontrollen i en time totalt, jeg var blot med i baggrunden, hjalp lidt med overblik etc. (han kan ikke helt læse endnu.)

Det var faktisk en fin oplevelse og sjovt både for han og jeg. Jeg tænker det er ret sikkert at vi kommer igen en anden gang.

Jeg snakkede lidt med ejer der selv var der og betjente kunder - konceptet tænkes udbygget på forskellige planer fremadrettet (evt. også andre “sites” med temaer af forskellig slags).

Mvh Peter W



Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak