Vejen Miniby

af Morten Flindt Larsen, København K, 9/5 2023, 18:56 (354 dage siden) @ Tommy Nilsson

Også en slags modeljernbane.

Ja, efter nedlæggelsen; sporet er taget op, skærveballasten ligger tilbage og perronen er groet til. HERLIGT! :-D :-D :-P

--
Med vanlig venlig hilsen
Morten F. Larsen
Institut for teoretisk Modeljernbane

Vejen Miniby

af harald aude @, Vejen, 10/5 2023, 13:58 (353 dage siden) @ Morten Flindt Larsen

Jamen, det må jeg på det bestemteste tilbagevise. Vejen Miniby har faktisk TO modelbyer, én i 1:10 og derudover én i 1:100. På den sidste, vores såkaldte ,,terrænbord" ses tydeligt det store arbejde med vedligeholdelse af sporarealet i tilknytning til stationen. Situationen er ganske vist fra vores tidslomme, o. 1920-1940, men modellen er fra senest opdateret 2021. Jeg ved det, for det er mig selv der har foretaget ,,vedligeholdelsen".

[image]

Vejen Miniby

af Morten Flindt Larsen, København K, 10/5 2023, 23:22 (352 dage siden) @ harald aude

Jamen, det var da herligt at se! Tak for kigget, Harald, og fortsat god arbejdslyst med de fine modeller. :-D :-D :-D

--
Med vanlig venlig hilsen
Morten F. Larsen
Institut for teoretisk Modeljernbane

Jernbanebøger

Postautomobilet Gennem 100 År

Postautomobilet Gennem 100 År
Pris 360 kr.

Læs mere

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak