NMJ Altmark rail

af ventrikel, 11/2 2022, 21:43 (805 dage siden)

Så kom posten med NMJ's MY i Altmark Rail udgave.

Mangler dog monteringsvejledning til AC ombygningssættet.

Så før det kommer må det blot holde stille

[image]

NMJ Altmark rail

af Nordexpress, 14/2 2022, 12:11 (802 dage siden) @ ventrikel

Tak for kigget - jeg kan ikke finde ud af, om den er så julet, at man ikke kan holde den ud resten af året, eller om den er så fjollet, at den ligesom falder udenfor den øvrige interesse for jernbanen, eller om lokomotivet er genialt til et lille tog med Tuborg-vogne !!:-)

NMJ Altmark rail

af ventrikel, 14/2 2022, 16:11 (802 dage siden) @ Nordexpress

Tak for kigget - jeg kan ikke finde ud af, om den er så julet, at man ikke kan holde den ud resten af året, eller om den er så fjollet, at den ligesom falder udenfor den øvrige interesse for jernbanen, eller om lokomotivet er genialt til et lille tog med Tuborg-vogne !!:-)

Kan godt følge dig. Men omvendt. Den er ikke bare det sædvanlige ikke-eksisterende reklamevogne / -tog men faktisk et lokomotiv som er malet sådan in-real live!

NMJ Altmark rail med

af bygger01, Herning, 15/2 2022, 21:00 (801 dage siden) @ ventrikel

Efter noget hokus pokus skal alle være glad ( og alt er glattet ud ) !

--
Jørgen Steffensen

NMJ Altmark rail

af D 960, 20/2 2022, 07:12 (796 dage siden) @ ventrikel

Selv en tilhænger af epoke III - IV er faldet for den. Glæder mig til at kunne byde den velkommen i samlingen.

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak