Aprilsnar - en klassiker

af Erik Olsen ⌂, Ishøj, 1/4 2012, 17:09 (4427 dage siden)

En af de bedre af slagsen var en fotomontage fra 2001 i BT med et Metrotog som var kørt op på Rådhuspladsen i København.

http://www.b.dk/billedeserier/aprilsnar-20-klassikere - det er billede nr. 14 i serien (jeg ved desværre ikke hvordan jeg kan linke direkter til billedet).

Blot synd at man ikke byggede det som en mock-up på Rådhuspladsen i København, det havde været rigtig sjovt.

Ellers synes jeg generelt at kvaliteten af aprilsnarre er faldende.

Aprilsnar - en klassiker

af bygger01, 1/4 2012, 18:21 (4427 dage siden) @ Erik Olsen

Jeg synes både den sort / hvide modeljernbane + jernbanomami var gode med den sort / hvids om den bedste

Der var flere, der kommenterede, som om de havde glemt det med den 1.

Og jeg vil også erkende, at da jeg så den sort / hvide, så tænkte jeg mit uden at det var noget med aprilsnar .........

Aprilsnar - en klassiker

af Claus E. Hansen, Silkeborg, 1/4 2012, 22:56 (4427 dage siden) @ bygger01

Den er nu også rigtig sjov den inde på Jernbanen, hvor et godstog har fået en parkeringsbøde, fordi personalet skulle have kaffe på en grillbar! :-D

Ulempen ved flere forskellige modelbanefora, er at man ikke altid kan følge lige godt med i hvad der sker. Men en stor fordel jeg kan se ved det, er at vi ikke rigtig mere har de lange ørkenløse diskussioner som fx den med AC/DC, ligesom tonen generelt er blevet meget bedre.

Mvh
Claus

Aprilsnar - en klassiker

af Erik Olsen ⌂, Ishøj, 2/4 2012, 11:27 (4427 dage siden) @ Claus E. Hansen

Men en stor fordel jeg kan se ved det, er at vi ikke rigtig mere har de lange ørkenløse diskussioner som fx den med AC/DC, ligesom tonen generelt er blevet meget bedre.

Det er fordi forumejerne slår ned med hård hånd på enhver udskejelse.

Aprilsnar - en klassiker

af Claus E. Hansen, Silkeborg, 2/4 2012, 17:06 (4426 dage siden) @ Erik Olsen
redigeret af Claus E. Hansen, 2/4 2012, 17:18

Ja det er nok derfor. Men en god ting. For på det gamle usenet; hold da fast en tone der kunne være der. Jeg tror dengang at der var rigtig mange der ikke havde lyst til at skrive et indlæg pga. det. I dag er der mange flere der skriver noget, og det er rigtig positivt. Det giver nogen gode input ;-)

Mvh
Claus

Aprilsnar - en klassiker

af Erik Olsen ⌂, Ishøj, 3/4 2012, 08:57 (4426 dage siden) @ Claus E. Hansen

Ja, folk er sarte.



Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak