Don Camillo og Peppone

af D960, 25/11 2020, 10:35 (1273 dage siden)

God dag i stuen.
Mon der er her nogen. der kan huske Don Camillo og Peppone filmene fra først i 50`erne? Det viser sig nemlig at de to herrer er foreviget som model på hver sin cykel:-D i 1: 87 - H0. Fabrikanten er desværre ukendt og, det kunne jeg godt tænke mig at vide! Nogen der har en idè?
På forhånd tak.

Don Camillo og Peppone

af Tommy Nilsson ⌂, Ringsted, 27/11 2020, 13:19 (1271 dage siden) @ D960

God dag i stuen.
Mon der er her nogen. der kan huske Don Camillo og Peppone filmene fra først i 50`erne? Det viser sig nemlig at de to herrer er foreviget som model på hver sin cykel:-D i 1: 87 - H0. Fabrikanten er desværre ukendt og, det kunne jeg godt tænke mig at vide! Nogen der har en idè?
På forhånd tak.


Er det ikke bare en privatperson, der har lavet 1 eksemplar? Hvor har du set det?

--
Tommy Nilsson
Webmaster
www.signalposten.dk

Don Camillo og Peppone

af D960, 28/11 2020, 09:10 (1270 dage siden) @ Josax1978

Goddag i stuen
Det er fundet her: La Ferrovia di Don Camillo e Peppone. mpg
Beklager at jeg endnu ikke har fundet ud af at lægge linket direkte på!!:-( :-( :-(

Don Camillo og Peppone

af D960, 28/11 2020, 20:27 (1270 dage siden) @ rolf Berg

God aften i stuen
Hej rolf Berg
Det er den rigtige film;-)
God weekend
D960

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Jernbanebøger

Der kommer flere tog

Der kommer flere tog
Pris 270 kr.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak