MA med lyd i begge ender på Hobbymessen i Rødovre forår 2020

af HenrikPS ⌂, Brøndby, 1/3 2020, 20:28 (1519 dage siden)
redigeret af Tommy Nilsson, 2/3 2020, 12:01

[image]
MA-vognene har også fået førerrumsindretning, lys i førerrummene, tjenestekupeerne og motorrummene.
Jeg har længe drømt om at have motorlyd i begge mine MA lokomotiver. Den ene MA har en motor, mens den anden er en dummy. Se toget på Youtube.
Min ven Sami (Perfecttrains) har nu lagt lyd i begge ender. Togsættene er nu også programmeret, så lyd og lys i dummy-vognene kun virker, når jeg har aktiveret funktionstast for dobbelttraktion.
MA-vognene har også fået førerrumsindretning, lys i førerrummene, tjenestekupeerne og motorrummene.

I Bmk-vognen har jeg lavet en kiosk, der ligner den originale. Se mere på min hjemmeside: https://puukka-sorensen.dk/Henrik/hobby/modeltog/togsaet/solvpilen-lyntog.html

MA med lyd i begge ender på Hobbymessen i Rødovre forår 2020

af Jan Bøgedal Slundt @, 1/3 2020, 21:18 (1519 dage siden) @ HenrikPS

Men det er vel også muligt at køre med 2 aktive MA'er, de skal vel bare sættes ens op i decoderen..

MA med lyd i begge motorvogne

af HenrikPS ⌂, Brøndby, 1/3 2020, 22:24 (1519 dage siden) @ Jan Bøgedal Slundt

Men det er vel også muligt at køre med 2 aktive MA'er, de skal vel bare sættes ens op i decoderen..

Jo, men jeg har kun motor u den ene del. Den anden blev købt uden motor og hjul for den sags skyld. Heldigvis havde jeg hjul fra et forsøg på at ombygge en TEE i begyndelsen af 90'erne til dansk en MA.

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak