Bladet “Lokomotivet”

af jhcn, Lystrup/Århus, 4/12 2018, 16:59 (1967 dage siden)

Jeg har i dag modtaget Lokomotivet nr. 134 med posten, og kan desværre læse at det er sidste nummer
Æv bæv - det blad vil jeg virkelig savne!

--
Henrik

Bladet “Lokomotivet”

af Claus E. Hansen, Silkeborg, 4/12 2018, 21:16 (1967 dage siden) @ jhcn

Rigtig trist, for det kan ikke være fordi der er for få der kører dansk modeltog.

Men Tordenskjolds Soldater, og for få MJ´ere der køber eller holder bladet, kan jo ikke blive ved med at holde det i gang. Sådan nogen lunde det samme skete også for det daværende blad Signalposten.

I det mindste er der da så en værdig arvtager i gang, som ganske vist er en netudgave, og som der bliver henvist til herinde med jævne mellemrum ;-)

Mvh
Claus

Bladet “Lokomotivet”

af jhcn, Lystrup/Århus, 5/12 2018, 08:12 (1967 dage siden) @ Claus E. Hansen

I det mindste er der da så en værdig arvtager i gang, som ganske vist er en netudgave, og som der bliver henvist til herinde med jævne mellemrum ;-)

Det er en super udgivelse, som utrolig nok er gratis. Og jeg er alt andet end miljøbevidst, for jeg printer faktisk det blad... Men så kommer det også rundt til 4 forskellige læsere i 3 forskellige byer inden det kommer i arkiv. Og bliver læst igen!!

--
Henrik

Bladet “Lokomotivet”

af Claus E. Hansen, Silkeborg, 5/12 2018, 17:26 (1966 dage siden) @ Claus E. Hansen

Og de er ikke banen jeg mener ;-)

Mvh
Claus

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak